טיפים לטיפוח הגוף

העור הוא האיבר הכי גדול והכי חשוב בגוף שלנו, בעידן המודרני אנחנו עסוקים כל הזמן באיך להראות צעירים ואיך להחזיר את העור שלנו לשנות העשרים שלו..

אך בדרך אנחנו שוכחים דבר אחד וזה שגם עור הגוף שלנו זקוק לטיפוח לא פחות מאשר עור הפנים.

הרשת מוצפת לאחרונה בתמונות של דוגמניות ומשפיעניות רשת במקלחת כאשר הן אוחזות בידיהן מברשת גוף, ולא, לא סתם מדובר באיזה פינוק רגעי אלא על תורה של ממש המסייעת בהפחתת צלוליט, גירוי פעילות בלוטות הלימפה והסרת תאים מתים. אך לפני שאתם רצים לחנות הקרובה לאבזר את עצמכם במברשת הנכונה סיימו לקרא את הבלוג פוסט הבא.

דגשים לטיפוח עור הגוף:

– זה מהיר, נוח ונטול מאמץ וכאב 🙂

– פילינג על עור יבש אינו מתאים לכולם – אם אתם בעלי עור רגיש כתוצאה מפעילות הורמונאלית (לפני או לאחר ההריון או גיל המעבר המעבר למשל) או סובלים מבעיות עור אחרות כגון: אלרגיות, אקזמה או דלקות עור.

– בחרו את המברשת הנכונה – אם אתם רק מתחילים את דרכם בעולם הבודי בראשינג רכשו מברשת בעלת סיבים עדינים אך יציבים אשר לא יישחקו במהירות ויהיו ממרכיבים טבעיים.

– מתחילים על גוף יבש – פעולה זו מסייעת בהסרת התאים המתים ויוצרת אפקט של פילינג ומזרזת את קצב התחדשותם של תאי העור, אין אנטי אייג’ינג יותר מזה.

– אחד היתרונות הבולטים של  מברשת הגוף הוא גירוי פעילות בלוטות הלימפה שלנו, אמנם מערכת הלימפה שלנו פועלת באופן אוטונומי אבל ישנם גורמים רבים (כגון: חוסר פעילות גופנית ומתח) העלולים לגרום לה לעבוד לאט יותר ולעשות עבודה גרועה בסילוק הפסולת החוצה.

– מסייע בפירוק צלוליט (לידע כללי – אף אחד לא באמת חסין מפני צלוליטיס)

– משפר את גוון ומרקם העור

– מפחית צמיחת שיערות פנימיות

– מסייע בהפחתת קרטוזיס פילאריס (keratosis pilaris), מחלת עור נפוצה מאוד המתאפיינת בעור מחוספס ובהופעת גבשושיות קטנות או נקודות אדומות על פני העור.

– מעט (5 דקות ביום) ולעיתים קרובות זוהי הטקטיקה הטובה ביותר.

איך מברישים את הגוף בצורה נכונה?

ראו את התרשים המפורט הבא:

לקוח מתוך: https://www.quora.com/Should-pregnant-women-be-using-dry-skin-brushing-during-pregnancy-to-prevent-stretch-marks

– עשו מקלחת קרה לאחר מכן – על מנת להמריץ עוד יותר את זרימת הדם ופעילות מערכת העיכול.

– והמשיכו עם מקלחת חמה וסבון מרגיע המכיל שמנים וקרם לחות על מנת להחזיר לעור את הגמישות, זוהר והמיצוק.

* קיסו טיפ: רחצו את המברשת פעם בשבועיים

ניתן לרכוש אצלנו בבוטיק מברשת גוף וקרם גוף של המותג ד”ר ברברה סטרום:
(למעבר לעמוד המוצר יש ללחוץ על התמונה)